اولویت در کسب و کار

اولویت‌ها

آیا کسب‌وکارتان را بررسی کرده‌اید؟

آیا با نمونه‌های دیگر مقایسه کرده‌اید؟

آیا رقبا را رسد می‌کنید؟

آیا کسب‌وکارتان متمایز است؟

آیا شرایط جدیدی ایجاد کرده‌اید؟

شما می‌بایست  یک روش خاص و مبتکرانه به وجود آورده باشید و از دیگر رقبا متفاوت باشید.

برای متفاوت بودن در کسب‌وکارتان ؛ شما  در دو بخش بایست تقسیم‌بندی و اولویت‌بندی کنید یا به عبارتی اولویت‌های کسب‌وکار شما در دو بخش هستند.

بخش نخست:

همان بخش داخلی کسب‌وکارتان می‌باشند که می‌تواند شامل نقشه راه، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها، جذب و آموزش پرسنل و هر چیزی که مربوط به هسته داخلی و درونی کسب‌وکارتان بر اساس نیاز لازم باشد

بخش دوم:

بخش بیرونی کسب‌وکارتان می‌باشد به عبارتی هر چیزی که بیرون از کسب‌وکارتان است و می‌تواند نسب به شرایط این بخش متفاوت از دیگران باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند عوامل محیطی و عوامل فرهنگی که گروه عمومی آن تقریباً می‌تواند شامل : مشتریان ، عوامل فروش ، واسطه‌ها و دلالان، همکاران و رقبا، و هر مورد خاص بر اساس وسعت کسب‌وکارتان تغییر کند و حتی می‌تواند بر اساس شرایط اقتصادی و مالی شما و یا حاکم بر جامعه باشد.

درهرصورت شما نیاز دارید که این اولویت‌ها را به‌درستی و با کمک افراد متخصص شناسایی کنید و خودتان را متمایزتر از دیگران کنید؟

 جعفر کریم نژاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *