مدیریت در سه مرحله

مدیریت در سه مرحله

پیشنهاد می‌کنم مدیریت خودتان را در بخش خلاصه کنید

تعیین اهداف

مسیر و مراحل اجرا

نتایج

1 – برای شروع اهداف خود را در مورد هر بخش به‌طور مجزا و دقیق مشخص کنید و سپس از کارمندان خود اهدافشان را سؤال کنید و آیا اهداف آن‌ها با اهداف شما هماهنگ است و یا  اینکه برداشت آن‌ها از درخواست شما هماهنگی لازم را دارد پس ابتدا اهداف خودتان را در قالب درخواست از کارکنان مطرح کنید و سپس از آن‌ها بخواهید تا اهدافشان را به شما بازگو کنند و درنهایت نتایج را بررسی کنید آیا هدف هر دو در یک راستا می‌باشد  و مطمئن باشید هر نتیجه‌ای که بگیرید بازخورد دقیق تعریف هدف شما و برداشت آن توسط کارکنان خواهد بود که درنهایت به نتایج مناسب تبدیل می‌شود.  آن چیزی که نتایج را در برمی‌گیرد شروع خوب و باانگیزه و مشخص در موضوع مشخص و خاص است.

2 – آموزش‌های لازم و کنترل نحوه عملکرد کارمندان به درخواست‌های شما است و این بخش مهمی از اجرای دستورات برای رسیدن به اهداف مدیریت می‌باشد البته ممکن است راهکارهای زیادی برای رسیدن به اهداف باشد ولی آنچه موردنظر شما به‌عنوان مدیر مجموعه وجود دارد مهم است و بهتر است راهکار را با یک گروه مشاوره‌ای کنترل و سپس اجرا کنید

3 – نتیجه و رسیدن به اهداف که حاصل درست تعیین کردن اهداف و سپس درست و شفاف درخواست کردن آن اهداف و در مرحله بعدی برداشت درست و دقیق اهداف و بعد اجرایی دقیق آن طبق برنامه از پیش تعیین‌شده و درنهایت رسیدن به نتایج دلخواه می‌باشد

 

 

 

#جعفر_کریم‌نژاد

#صفر_تا_صد_کسب‌وکار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *